Θα ήθελα να λάβω τιμολόγιο.
Αν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου, τότε συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε εδώ: Έκδοση Τιμολογίου
Ή, πιο... ευγενικά, συχνές ερωτήσεις.
Αν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου, τότε συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε εδώ: Έκδοση Τιμολογίου
Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με τις αποσκευές σας, είμαστε δίπλα σας για να βοηθήσουμε. Διαβάστε εδώ τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε:
Αν η αποσκευή δεν σας επιστραφεί εντός 7 ημερών, μας υποβάλετε γραπτό αίτημα μέσα σε 21 μέρες από τη στιγμή που θα φτάσετε στον προορισμό σας. Τα δικαιολογητικά που χρειάζεστε είναι τα ακόλουθα:
Μην τα τοποθετήσετε στις αποσκευές που παραδίδετε στο check-in. Βάλτε στη χειραποσκευή σας και κρατήστε κοντά σας αντικείμενα όπως τα παρακάτω:
Τις εύθραυστες, φθαρμένες και ανεπαρκώς συσκευασμένες αποσκευές. Αν η αποσκευή σας είναι φθαρμένη, τη δεχόμαστε στο check-in ως αποσκευή περιορισμένης ευθύνης και της βάζουμε μια ετικέτα που να το λέει. Αυτό διευκρινίζει πως οι όποιες ζημιές δεν δημιουργήθηκαν κατά το ταξίδι σας αλλά προϋπήρχαν.
Κάνετε μια γραπτή καταγγελία προς τη SKY express εντός 7 ημερών από την παραλαβή της φθαρμένης αποσκευής. Θα χρειαστείτε τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τις παρακάτω φθορές:
Σημείωση: Στέλνετε όλα τα πρωτότυπα σαρωμένα έγγραφα στο: customercare@skyexpress.gr
Καθημερινά από 08:00 ως 21:00, είμαστε στη διάθεσή σας.