Συχνές ερωτήσεις σχετικά με:


Για τις κρατήσεις σας

1

Θα ήθελα να λάβω τιμολόγιο.

Αν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου, τότε συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε εδώ: Έκδοση Τιμολογίου

Για τις αποσκευές σας

1

Έχασα τη βαλίτσα μου. Τώρα, τι κάνω;

Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά με τις αποσκευές σας, είμαστε δίπλα σας για να βοηθήσουμε. Διαβάστε εδώ τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε:

Αν η αποσκευή δεν σας επιστραφεί εντός 7 ημερών, μας υποβάλετε γραπτό αίτημα μέσα σε 21 μέρες από τη στιγμή που θα φτάσετε στον προορισμό σας. Τα δικαιολογητικά που χρειάζεστε είναι τα ακόλουθα:

  • Πρωτότυπο έγγραφο P.I.R. (Έκθεση παράτυπης ιδιοκτησίας) που εκδόθηκε από το γραφείο Lost and Found, στο αεροδρόμιο άφιξης.
  • Λεπτομερή κατάλογο των περιεχομένων κάθε αποσκευής που λείπει.
  • Αρχική παραλαβή εισιτηρίου αποσκευών και, στην περίπτωση group, όλες τις αποδείξεις επιβατών των αποσκευών. Απόδειξη παράδοσης αποσκευής (baggage tag) και, σε περίπτωση group, όλες οι αποδείξεις παράδοσης αποσκευών των επιβατών.
2

Πού θα βάλω τα αντικείμενα που δεν θέλω να χάσω ποτέ, με τίποτα και για κανέναν λόγο.

Μην τα τοποθετήσετε στις αποσκευές που παραδίδετε στο check-in. Βάλτε στη χειραποσκευή σας και κρατήστε κοντά σας αντικείμενα όπως τα παρακάτω:

  • α. Εύθραυστα και ευπαθή αντικείμενα
  • β. Τιμολόγια
  • γ. Υπολογιστές και προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές
  • δ. Αποθηκευμένα δεδομένα
  • ε. Κάμερα
  • στ. Οποιοδήποτε φάρμακο ή ιατρικό εξοπλισμό
  • ζ. Πολύτιμα έγγραφα όπως επιχειρηματικά έγγραφα, διαβατήρια, πιστοποιητικά, έγγραφα ταυτότητας, διαπραγματεύσιμα έγγραφα κ.λπ.
3

Ποιες αποσκευές δεν γίνονται δεκτές στο check-in;

Τις εύθραυστες, φθαρμένες και ανεπαρκώς συσκευασμένες αποσκευές. Αν η αποσκευή σας είναι φθαρμένη, τη δεχόμαστε στο check-in ως αποσκευή περιορισμένης ευθύνης και της βάζουμε μια ετικέτα που να το λέει. Αυτό διευκρινίζει πως οι όποιες ζημιές δεν δημιουργήθηκαν κατά το ταξίδι σας αλλά προϋπήρχαν.

4

Παρέλαβα τη βαλίτσα μου φθαρμένη. Τι κάνω;

Κάνετε μια γραπτή καταγγελία προς τη SKY express εντός 7 ημερών από την παραλαβή της φθαρμένης αποσκευής. Θα χρειαστείτε τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  • α. Πρωτότυπο έγγραφο P.I.R. (Έκθεση παρατυπίας ιδιοκτησίας) που έχει εκδοθεί από το Γραφείο Lost and Found, από τη Handling Company.
  • β. Λεπτομερή κατάλογο των κατεστραμμένων ή αγνοούμενων αντικειμένων.
  • γ. Αρχική παραλαβή εισιτηρίου αποσκευών και, στην περίπτωση group, όλες τις αποδείξεις επιβατών των αποσκευών. Απόδειξη παράδοσης αποσκευής (baggage tag) και, σε περίπτωση group, όλες οι αποδείξεις παράδοσης αποσκευών των επιβατών.
  • Τα έγγραφα που διαβιβάζονται μετά από 7 ημέρες δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη για περαιτέρω διεκδικήσεις–διακανονισμούς.
5

Μικροζημιές

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τις παρακάτω φθορές:

  • α. Μικρά κοψίματα, γρατζουνιές, λεκέδες, χτυπήματα, βρομιά.
  • β. Ζημιά τροχών, ποδιών ή χειρολαβών.
  • γ. Βλάβη σε εύθραυστα ή φθαρτά αντικείμενα.
  • δ. Ζημιές λόγω υπερβολικής συσκευασίας των αποσκευών.
  • ε. Απώλεια εξωτερικών κλειδαριών, ιμάντων έλξης, ιμάντων ασφαλείας ή φερμουάρ.
  • στ. Αποσκευές οι οποίες έγιναν αποδεκτές με ετικέτα περιορισμένης ευθύνης.
  • ζ. Στοιχεία που κατασχέθηκαν από τις αρχές του αερολιμένα ή την ασφάλεια.

Σημείωση: Στέλνετε όλα τα πρωτότυπα σαρωμένα έγγραφα στο: customercare@skyexpress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

Καθημερινά από 08:00 ως 21:00, είμαστε στη διάθεσή σας.