fbpx

Καλωσορίσατε στο CAREPLANE της sky express.

Καλωσορίσατε σε μια νέα εποχή ενισχυμένης φροντίδας και προστασίας σε κάθε σας ταξίδι

Το CAREPLANE είναι το νέο πρόγραμμα ασφάλειας και υγιεινής της sky express. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα και τους κανόνες προστασίας που εφαρμόζουμε σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας. Εδώ θα διαβάσετε αναλυτικά τους τρόπους με τους οποίους διασφαλίζουμε την αποφυγή μετάδοσης του Covid 19 και μετατρέπουμε το ταξίδι σας σε μια ακόμα πιο άνετη εμπειρία.

Γιατί προτεραιότητά μας είναι να πετάτε πάντα με ηρεμία και σιγουριά.

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ

line4

Περιορίζουμε τα σημεία φυσικής επαφής και ενημερώνουμε υπεύθυνα για την κατάσταση της υγείας μας

Φροντίζουμε για την ασφάλειά σας, γι’ αυτό:
  • σας παροτρύνουμε να προτιμάτε τις online υπηρεσίες (τόσο για έκδοση εισιτηρίου όσο και για check in)
  • εντός του χώρου του αεροδρομίου επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο στους ίδιους τους επιβάτες, εκτός ειδικών εξαιρέσεων
  • Εάν τυχόν κάποιος επιβάτης δεν συμμορφωθεί με τις συγκεκριμένες οδηγίες, είναι δυνατόν να μην του επιτραπεί η επιβίβαση για την πτήση.
  • Αν εμφανίζετε συμπτώματα νόσου, όπως πυρετό, βήχα, δύσπνοια κ.λπ., η επιβίβασή σας δεν επιτρέπεται χωρίς έγγραφη υπόδειξη ιατρού.
  • Για όλους τους επιβάτες η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ

line4

Περιορίζουμε τα σημεία φυσικής επαφής και ενημερώνουμε υπεύθυνα για την κατάσταση της υγείας μας

Φροντίζουμε για την ασφάλειά σας, γι’ αυτό:
  • σας παροτρύνουμε να προτιμάτε τις online υπηρεσίες (τόσο για έκδοση εισιτηρίου όσο και για check in)
  • εντός του χώρου του αεροδρομίου επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο στους ίδιους τους επιβάτες, εκτός ειδικών εξαιρέσεων
  • Εάν τυχόν κάποιος επιβάτης δεν συμμορφωθεί με τις συγκεκριμένες οδηγίες, είναι δυνατόν να μην του επιτραπεί η επιβίβαση για την πτήση.
  • Αν εμφανίζετε συμπτώματα νόσου, όπως πυρετό, βήχα, δύσπνοια κ.λπ., η επιβίβασή σας δεν επιτρέπεται χωρίς έγγραφη υπόδειξη ιατρού.
  • Για όλους τους επιβάτες η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

ΚΑΤΑ ΤΗN ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ

line4

Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας, φοράμε υποχρεωτικά μάσκες, περιορίζουμε τον αριθμό επιβαινόντων στα λεωφορεία.

Προτεραιότητά μας είναι να νιώθετε σιγουριά σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας. 

Θα υπάρχουν σχετικές αναγγελίες, υποδείξεις και σημάνσεις που θα σας υπενθυμίζουν να τηρείτε τις αποστάσεις ασφαλείας.
  • Τηρείτε τις αποστάσεις για τον έλεγχο των καρτών επιβίβασης.
  • Παραδίδετε όλες τις αποσκευές που τυχόν δεν έχουν παραδοθεί στο check-in.

Φοράμε υποχρεωτικά μάσκα. Επίσης, ενώ εσείς τηρείτε τις απαραίτητες αποστάσεις, εμείς έχουμε φροντίσει για τον περιορισμό των μεταφερόμενων ατόμων ανά λεωφορείο.

ΚΑΤΑ ΤΗN ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ

line4

Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας, φοράμε υποχρεωτικά μάσκες, περιορίζουμε τον αριθμό επιβαινόντων στα λεωφορεία.

Προτεραιότητά μας είναι να νιώθετε σιγουριά σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας. 

Θα υπάρχουν σχετικές αναγγελίες, υποδείξεις και σημάνσεις που θα σας υπενθυμίζουν να τηρείτε τις αποστάσεις ασφαλείας.
  • Τηρείτε τις αποστάσεις για τον έλεγχο των καρτών επιβίβασης.
  • Παραδίδετε όλες τις αποσκευές που τυχόν δεν έχουν παραδοθεί στο check-in.

Φοράμε υποχρεωτικά μάσκα. Επίσης, ενώ εσείς τηρείτε τις απαραίτητες αποστάσεις, εμείς έχουμε φροντίσει για τον περιορισμό των μεταφερόμενων ατόμων ανά λεωφορείο.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ

line4

Φροντίζουμε με κάθε τρόπο για την αποφυγή μετάδοσης του ιού..

Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας, φοράμε υποχρεωτικά μάσκες, περιορίζουμε τον αριθμό επιβαινόντων στα λεωφορεία.

Για να μειώσουμε σημαντικά τον κίνδυνο διασποράς του Covid 19, δεν σας προσφέρουμε snacks, αναψυκτικά, νερό και παγάκια όχι μόνο με στόχο τη μείωση των επαφών σας με το πλήρωμα, αλλά και με δεδομένο ότι η χρήση μάσκας επιβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσηςΣε περίπτωση ανάγκης, μπορείτε να μας ζητήσετε νερό και θα σας το φέρουμε σε ποτηράκι μίας χρήσης.

Προσωρινά, έχουμε αναστείλει τη διανομή του inflight περιοδικού μας ‘FLY’. Μπορείτε όμως να διασκεδάσετε διαβάζοντας το FLY ή άλλα περιοδικά και εφημερίδες μέσω της νέας ηλεκτρονικής μας υπηρεσίας SKY eJournals , στον υπολογιστή, στο κινητό ή στο tablet σας.

Το πλήρωμα καμπίνας σάς διανέμει αντισηπτικά μαντιλάκια. Η συνοδός καμπίνας φορά μάσκα και γάντια. Εντός τους αεροσκάφους υπάρχει σακούλα απόρριψης, για την ασφαλή απομάκρυνση όλων των απορριμμάτων.

Η τουαλέτα του αεροσκάφους καθαρίζεται υποχρεωτικά κάθε 2 ώρες ή μετά από 10 χρήσεις σύμφωνα με τις γενικές οδηγίες. Κατά το ταξίδι, συνιστούμε να περιορίσετε και εσείς τη χρήση της μόνο στην περίπτωση απόλυτης ανάγκης.

Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ατομική υγιεινή, τόσο τη δική σας όσο και του πληρώματος του αεροσκάφους.

  • Το πλήρωμα σας ενημερώνει για την τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής, για τους κανόνες σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος, για τη χρήση μάσκας και για το πώς θα την απορρίψετε με ασφάλεια στις ειδικές σακούλες.
  • Κάθε αντικείμενο που χρησιμοποιείτε όπως αντισηπτικά μαντηλάκια, συσκευασίες τροφίμων, χαρτομάντηλα, γάντια, το πετάτε στις ειδικές σακούλες και όχι στη θήκη του μπροστινού καθίσματος.
  • Τα απορρίμματα της πτήσης παραδίδονται σε σφραγισμένη σακούλα στο προσωπικό καθαρισμού κατά την άφιξη του αεροσκάφους, μετά την αποβίβασή σας.
  • Σε περίπτωση που βήξετε ή φτερνιστείτε, καλύπτετε το στόμα με χαρτομάντηλο ή το εσωτερικό του αγκώνα, προσπαθώντας να κοιτάτε χαμηλά προς το δάπεδο του αεροσκάφους.

  • Εάν νιώσετε αδιαθεσία, ενημερώνετε άμεσα την συνοδό καμπίνας.
  • Οι συνοδοί καμπίνας φροντίζουν να έχουν πάντα τη γενική εικόνα των επιβατών και σε περίπτωση επίμονων συμπτωμάτων σάς προσφέρουν επιπλέον μάσκα και γάντια, ενώ διασφαλίζουν και την ορθή απόρριψη των χρησιμοποιημένων. Καταγράφουν την ακριβή θέση του τυχόν ύποπτου κρούσματος καθώς και τα στοιχεία των επιβατών που βρίσκονται δύο σειρές μπροστά, πίσω και στο πλάι του επιβάτη που παρουσιάζει συμπτώματα, προκειμένου να τα θέσουν στη διαθεσιμότητα των υγειονομικών Αρχών.
  • Παράλληλα, ζητείται η αρωγή των υπηρεσιών εδάφους για την παράδοση των αναγκαίων στοιχείων – πληροφοριών και τη λήψη ειδικών οδηγιών.

Προστατεύουμε το προσωπικό μας και τον θάλαμο διακυβέρνησης
Το πλήρωμα καμπίνας αποφεύγει την είσοδο στο θάλαμο διακυβέρνησης, και προτιμά το σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Στις πτήσεις με δύο μέλη καμπίνας κατανέμεται το έργο μεταξύ τους για να μην έρχονται σε συχνή επαφή.

Σας ενημερώνουμε πως μέσα στο αεροσκάφος επιτρέπεται να κρατάτε μόνο μία μικρή τσάντα ή τσάντα υπολογιστή.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ

line4

Φροντίζουμε με κάθε τρόπο για την αποφυγή μετάδοσης του ιού.

Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας, φοράμε υποχρεωτικά μάσκες, περιορίζουμε τον αριθμό επιβαινόντων στα λεωφορεία.

Για να μειώσουμε σημαντικά τον κίνδυνο διασποράς του Covid 19, δεν σας προσφέρουμε snacks, αναψυκτικά, νερό και παγάκια όχι μόνο με στόχο τη μείωση των επαφών σας με το πλήρωμα, αλλά και με δεδομένο ότι η χρήση μάσκας επιβάλλεται καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσηςΣε περίπτωση ανάγκης, μπορείτε να μας ζητήσετε νερό και θα σας το φέρουμε σε ποτηράκι μίας χρήσης.

Προσωρινά, έχουμε αναστείλει τη διανομή του inflight περιοδικού μας ‘FLY’. Μπορείτε όμως να διασκεδάσετε διαβάζοντας το FLY ή άλλα περιοδικά και εφημερίδες μέσω της νέας ηλεκτρονικής μας υπηρεσίας SKY eJournals , στον υπολογιστή, στο κινητό ή στο tablet σας.

Το πλήρωμα καμπίνας σάς διανέμει αντισηπτικά μαντιλάκια. Η συνοδός καμπίνας φορά μάσκα και γάντια. Εντός τους αεροσκάφους υπάρχει σακούλα απόρριψης, για την ασφαλή απομάκρυνση όλων των απορριμμάτων.

Η τουαλέτα του αεροσκάφους καθαρίζεται υποχρεωτικά κάθε 2 ώρες ή μετά από 10 χρήσεις σύμφωνα με τις γενικές οδηγίες. Κατά το ταξίδι, συνιστούμε να περιορίσετε και εσείς τη χρήση της μόνο στην περίπτωση απόλυτης ανάγκης.

Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ατομική υγιεινή, τόσο τη δική σας όσο και του πληρώματος του αεροσκάφους.

  • Το πλήρωμα σας ενημερώνει για την τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής, για τους κανόνες σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος, για τη χρήση μάσκας και για το πώς θα την απορρίψετε με ασφάλεια στις ειδικές σακούλες.
  • Κάθε αντικείμενο που χρησιμοποιείτε όπως αντισηπτικά μαντηλάκια, συσκευασίες τροφίμων, χαρτομάντηλα, γάντια, το πετάτε στις ειδικές σακούλες και όχι στη θήκη του μπροστινού καθίσματος.
  • Τα απορρίμματα της πτήσης παραδίδονται σε σφραγισμένη σακούλα στο προσωπικό καθαρισμού κατά την άφιξη του αεροσκάφους, μετά την αποβίβασή σας.
  • Σε περίπτωση που βήξετε ή φτερνιστείτε, καλύπτετε το στόμα με χαρτομάντηλο ή το εσωτερικό του αγκώνα, προσπαθώντας να κοιτάτε χαμηλά προς το δάπεδο του αεροσκάφους.

  • Εάν νιώσετε αδιαθεσία, ενημερώνετε άμεσα την συνοδό καμπίνας.
  • Οι συνοδοί καμπίνας φροντίζουν να έχουν πάντα τη γενική εικόνα των επιβατών και σε περίπτωση επίμονων συμπτωμάτων σάς προσφέρουν επιπλέον μάσκα και γάντια, ενώ διασφαλίζουν και την ορθή απόρριψη των χρησιμοποιημένων. Καταγράφουν την ακριβή θέση του τυχόν ύποπτου κρούσματος καθώς και τα στοιχεία των επιβατών που βρίσκονται δύο σειρές μπροστά, πίσω και στο πλάι του επιβάτη που παρουσιάζει συμπτώματα, προκειμένου να τα θέσουν στη διαθεσιμότητα των υγειονομικών Αρχών.
  • Παράλληλα, ζητείται η αρωγή των υπηρεσιών εδάφους για την παράδοση των αναγκαίων στοιχείων – πληροφοριών και τη λήψη ειδικών οδηγιών.

Προστατεύουμε το προσωπικό μας και τον θάλαμο διακυβέρνησης
Το πλήρωμα καμπίνας αποφεύγει την είσοδο στο θάλαμο διακυβέρνησης, και προτιμά το σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Στις πτήσεις με δύο μέλη καμπίνας κατανέμεται το έργο μεταξύ τους για να μην έρχονται σε συχνή επαφή.

Σας ενημερώνουμε πως μέσα στο αεροσκάφος επιτρέπεται να κρατάτε μόνο μία μικρή τσάντα ή τσάντα υπολογιστή.

KATA ΤΗΝ ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ

line4

Αποβίβαση με ασφάλεια από το αεροσκάφος

Προτεραιότητά μας είναι να νιώθετε σιγουριά σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας. 

  • Κατά την αποβίβασή σας, βασικό μας μέλημα είναι να μην υπάρξει συνωστισμός στον διάδρομο του αεροσκάφους. Έτσι, σας καθοδηγούμε ώστε να βγαίνετε σταδιακά από τα πίσω καθίσματα προς τα μπροστινά.
  • Σας εξασφαλίζουμε αρκετό χρόνο για να βγείτε όλοι με σειρά και με ασφάλεια.
  • Παραλαμβάνετε τις αποσκευές σας τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας.
  • Αφού έχετε εξέλθει του αεροδρομίου αφίξεως, πετάτε τα γάντια μίας χρήσης και τις μάσκες σε κάδους.

KATA ΤΗΝ ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ

line4

Αποβίβαση με ασφάλεια από το αεροσκάφος

Προτεραιότητά μας είναι να νιώθετε σιγουριά σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας. 

  • Κατά την αποβίβασή σας, βασικό μας μέλημα είναι να μην υπάρξει συνωστισμός στον διάδρομο του αεροσκάφους. Έτσι, σας καθοδηγούμε ώστε να βγαίνετε σταδιακά από τα πίσω καθίσματα προς τα μπροστινά.
  • Σας εξασφαλίζουμε αρκετό χρόνο για να βγείτε όλοι με σειρά και με ασφάλεια.
  • Παραλαμβάνετε τις αποσκευές σας τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας.
  • Αφού έχετε εξέλθει του αεροδρομίου αφίξεως, πετάτε τα γάντια μίας χρήσης και τις μάσκες σε κάδους.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

line4

Καθαρισμός του αεροσκάφους στους ενδιάμεσους σταθμούς

Προτεραιότητά μας είναι να νιώθετε σιγουριά σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας.

Όταν φτάσει το αεροσκάφος στον προορισμό του, αξιολογούμε το διαθέσιμο χρονο και καθαρίζουμε τους χώρους του.
  • Δίνουμε προτεραιότητα στα σημεία συχνής επαφής των επιβατών και με τη σειρά από πάνω προς τα κάτω και από την αρχή προς το τέλος της καμπίνας.
  • Πρώτα καθαρίζονται τα καπάκια και τα ανοίγματα των overhead bins, τα κλείστρα των παραθύρων, τα κεφαλάρια των καθισμάτων και τα μπράτσα των καθισμάτων.
  • Χρησιμοποιούμε υλικό απολύμανσης ενδεδειγμένο από τον κατασκευαστή για αεροπορική χρήση.
  • Όταν υπάρχει επαρκής χρόνος, τότε ξεκινά η διαδικασία εσωτερικής απολύμανσης σύμφωνα με τους συνήθεις κανόνες της αεροπορικής εταιρείας και τις υποδείξεις του κατασκευαστή.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ

line4

Καθαρισμός του αεροσκάφους στους ενδιάμεσους σταθμούς

Προτεραιότητά μας είναι να νιώθετε σιγουριά σε κάθε στάδιο του ταξιδιού σας.

Όταν φτάσει το αεροσκάφος στον προορισμό του, αξιολογούμε το διαθέσιμο χρονο και καθαρίζουμε τους χώρους του.
  • Δίνουμε προτεραιότητα στα σημεία συχνής επαφής των επιβατών και με τη σειρά από πάνω προς τα κάτω και από την αρχή προς το τέλος της καμπίνας.
  • Πρώτα καθαρίζονται τα καπάκια και τα ανοίγματα των overhead bins, τα κλείστρα των παραθύρων, τα κεφαλάρια των καθισμάτων και τα μπράτσα των καθισμάτων.
  • Χρησιμοποιούμε υλικό απολύμανσης ενδεδειγμένο από τον κατασκευαστή για αεροπορική χρήση.
  • Όταν υπάρχει επαρκής χρόνος, τότε ξεκινά η διαδικασία εσωτερικής απολύμανσης σύμφωνα με τους συνήθεις κανόνες της αεροπορικής εταιρείας και τις υποδείξεις του κατασκευαστή.

ΟΙ ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ

line4

Εάν η πτήση σας ακυρώθηκε για οποιονδήποτε λόγο, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας ώστε να επανασχεδιάσετε το ταξίδι σας όπως εσείς επιθυμείτε. Εάν αυτό δεν συμβεί άμεσα, παρακαλούμε στείλτε μας email us στο [email protected]

Για κρατήσεις μετά τις 5/3/2020, μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε την πτήση σας για αργότερα σύμφωνα με τους κανονισμούς του ναύλου σας. Σε περίπτωση που έχετε προσθέσει την υπηρεσία ‘Feel Free’, η αλλαγή της πτήσης σας πραγματοποιείται χωρίς χρέωση επανέκδοσης μέσω του Τηλεφωνικού μας Κέντρου στο [email protected] ή στα τηλέφωνα 801 11 28 288, 215215 6510.
Εάν προτιμάτε να ακυρώσετε την κράτησή σας, ισχύουν οι κανονισμοί του ναύλου σας.

Από τις 5/3/2020 κι έπειτα σας παρέχουμε τη νέα υπηρεσία ‘Feel Free’ με χρέωση μόνο €8, προκειμένου να διατηρείτε την επιλογή δωρεάν επαναπρογραμματισμού της πτήσης σας για μία φορά (χωρίς χρέωση επανέκδοσης). Η υπηρεσία ‘Feel Free’ είναι διαθέσιμη μόνο κατά τη διαδικασία της κράτησης, είτε μέσω του www.skyexpress.gr είτε μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου μας (801 11 28 288, 215215 6510). Μάθετε περισσότερα εδώ.

Παράλληλα, εάν αναζητάτε τη μέγιστη δυνατή ευελιξία για το επόμενο ταξίδι σας, μπορείτε να επιλέξετε το ναύλο μας SkySmart, όπως πάντα -ένα ναύλο που σας προσφέρει απεριόριστες αλλαγές εισιτηρίου (χωρίς χρέωση επανέκδοσης), ενώ ταυτόχρονα περιλαμβάνει αποκλειστικές υπηρεσίες αεροδρομίου (όπως πρόσβαση στο Lounge, χρήση του Security Fast Lane, αλλά και το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο αποσκευών). Μάθετε περισσότερα εδώ.

Φροντίδα και προστασία σε κάθε σας ταξίδι

Φροντίδα και προστασία σε κάθε σας ταξίδι