Ειδική βοήθεια

Η Sky Express, με ευαισθησία για τους επιβάτες που χρήζουν ειδικής βοήθειας για τη μετακίνησή τους, προσφέρει υπηρεσίες διευκόλυνσης της μετακίνησης ατόμων με αναπηρίες και μειωμένη κινητικότητα. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες υποστήριξης στόχο έχουν να ανταποκριθούν στις ειδικές ανάγκες επιβατών που χρήζουν ειδικής βοήθειας προσφέροντας άνεση και ασφάλεια στη μετακίνησή τους. 

Χρήσιμες επισημάνσεις για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης

Προκειμένου να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες σας για λήψη ειδικής βοήθειας στη μετακίνησή σας, παρακαλούμε να δηλώνετε στη Sky Express το αίτημά σας κατά τη διαδικασία κράτησης του εισιτηρίου σας, τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την αναχώρησή σας.

Η Sky Express σας προσφέρει την ευχέρεια να δηλώσετε το αίτημα παροχής βοήθειας είτε όταν πραγματοποιείτε τη διαδικασία της “online” κράτησης του εισιτηρίου σας, είτε επικοινωνώντας με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Sky Express. 

Αν χρειάζεστε μεταφορά με αναπηρική καρέκλα, ενημερώστε μας για το είδος της βοήθειας που θα χρειαστείτε:

  • Μεταφορά από το check in counter και συνοδεία μέχρι την σκάλα του αεροσκάφους
  • Μεταφορά από το check in counter και βοήθεια για την επιβίβασή σας στο αεροσκάφος
  • Μεταφορά από το check in counter και βοήθεια μέχρι να καθίσετε στη θέση σας στο αεροσκάφος. 

Αν έχετε προβλήματα όρασης ή αν είστε τυφλός και ταξιδεύετε δίχως συνοδεία, το προσωπικό της Sky Express μπορεί να σας βοηθήσει:

  • στον έλεγχο των αποσκευών
  • στην επιβίβαση σας στο αεροσκάφος
  • στην αποβίβαση από το αεροσκάφος και στην παραλαβή των αποσκευών

Εκπαιδευμένοι σκύλοι οδηγοί μπορούν να ταξιδέψουν στην καμπίνα χωρίς χρέωση άνευ κυτίου μεταφοράς, εφόσον έχετε επικοινωνήσει εγκαίρως με το κέντρο εξυπηρέτησης της Sky Express κατά τη διαδικασία έκδοσης του εισιτηρίου σας προκειμένου να  δηλώσετε τη μεταφορά του ζώου οδηγού και να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται.

Ενημερώστε μας αν έχετε προβλήματα ακοής, ώστε να σας παρασχεθεί βοήθεια στην επικοινωνία.

Επιβάτες με νοητική ή αναπτυξιακή υστέρηση μπορούν να ταξιδέψουν με συνοδεία και οι έχοντες την επιμέλειά τους παρακαλούνται να έχουν επικοινωνήσει εγκαίρως με το κέντρο εξυπηρέτησης της Sky Express. 

 

Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να απαιτηθεί η παρουσία συνοδού για την πραγματοποίηση του ταξιδιού.

Σε εξαιρετικές περιστάσεις, για την ασφάλεια του επιβάτη με ειδικές ανάγκες μετακίνησης η Sky Express ενδέχεται να απαιτήσει την παρουσία συνοδού ως προϋπόθεση για να επιτραπεί το ταξίδι στον επιβάτη. Τέτοιες περιστάσεις συντρέχουν όταν διανοητική ή άλλη αναπηρία εμποδίζει τον επιβάτη στην κατανόηση ή/και στην εφαρμογή οδηγιών ασφαλείας, όταν ο επιβάτης δεν έχει ικανότητα επικοινωνίας με το πλήρωμα επειδή είναι κωφάλαλος ή για άλλον ιατρικό λόγο, όταν ο επιβάτης δεν μπορεί να συμμετέχει σε διαδικασία εκκένωσης είτε επειδή πάσχει από τετραπληγία, είτε για άλλον ιατρικό λόγο.

Ο συνοδός ταξιδεύει με κανονικό εισιτήριο, πρέπει να είναι ενήλικος και να μην έχει μειωμένη κινητικότητα ή νοητική ικανότητα.

Σε ορισμένες περιπτώσεις για την πραγματοποίηση του ταξιδιού ενδέχεται να απαιτηθεί η συμπλήρωση ή/και η προσκόμιση ειδικών εγγράφων.

Για τη μεταφορά με αναπηρική καρέκλα και τη λήψη εξειδικευμένης βοήθειας υπάρχει περίπτωση να απαιτηθεί η επίδειξη σχετικής ιατρικής βεβαίωσης.

Επιπλέον, για την ασφάλεια των επιβατών γενικά, αλλά και του ίδιου του επιβάτη που έχει ειδικές ανάγκες ή τελεί σε ειδική κατάσταση υγείας, ενδέχεται να απαιτηθεί από τη Sky Express η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης αναφορικά με την ικανότητα του επιβάτη για την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ιδίως αν ο επιβάτης πάσχει από νοητική ή αναπτυξιακή υστέρηση, σε περιπτώσεις που ο επιβάτης βρίσκεται σε μετεγχειρητική περίοδο κλπ. Εφόσον πάσχετε από κάποιο νόσημα ή τελείτε σε ειδική κατάσταση υγείας συνιστάται να έχετε συμβουλευτεί τον γιατρό σας πριν την πραγματοποίηση του ταξιδιού, αλλά και να ενημερώσετε τους υπαλλήλους ελέγχου εισιτηρίων της Sky Express για την κατάσταση της υγείας σας.