Μαζί, ταξιδεύουμε με σιγουριά.

Με στόχο πάντα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και ασφάλειά σας και κατόπιν των πρόσφατων ταξιδιωτικών περιορισμών στη χώρα μας, σας παρέχουμε μια σειρά από επιλογές για να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τα ταξιδιωτικά σας σχέδια όσο πιο ευέλικτα θέλετε. Με την υποστήριξή σας, θα ξεπεράσουμε αυτήν την κρίση και θα σας καλωσορίσουμε και πάλι στις πτήσεις μας.

Έως τότε, μείνετε αισιόδοξοι, μείνετε υγιείς.

ΟΙ ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ

Εάν η πτήση σας ακυρώθηκε για οποιονδήποτε λόγο, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας ώστε να επανασχεδιάσετε το ταξίδι σας όπως εσείς επιθυμείτε. Εάν αυτό δεν συμβεί άμεσα, παρακαλούμε στείλτε μας email us στο [email protected]

Για κρατήσεις έως τις 4/3/2020 με ημερομηνία αναχώρησης έως τις 30/4/2020, σας παρέχουμε ένα Flight Voucher ώστε να πραγματοποιήσετε μια καινούργια κράτηση σε μεταγενέστερο χρόνο, για οποιοδήποτε δρομολόγιο του δικτύου μας, είτε πρόκειται να ταξιδέψετε εσείς είτε άλλος επιβάτης. Για να το συμπληρώσετε, πατήστε εδώ.
Για κρατήσεις μετά τις 5/3/2020, μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε την πτήση σας για αργότερα σύμφωνα με τους κανονισμούς του ναύλου σας. Σε περίπτωση που έχετε προσθέσει την υπηρεσία ‘Feel Free’, η αλλαγή της πτήσης σας πραγματοποιείται χωρίς χρέωση επανέκδοσης μέσω του Τηλεφωνικού μας Κέντρου στο [email protected] ή στα τηλέφωνα 801 11 28 288, 215215 6510.
Εάν προτιμάτε να ακυρώσετε την κράτησή σας, ισχύουν οι κανονισμοί του ναύλου σας.

Από τις 5/3/2020 κι έπειτα σας παρέχουμε τη νέα υπηρεσία ‘Feel Free’ με χρέωση μόνο €3, προκειμένου να διατηρείτε την επιλογή δωρεάν επαναπρογραμματισμού της πτήσης σας για μία φορά έως τις 30/10/2020 (χωρίς χρέωση επανέκδοσης). Η υπηρεσία ‘Feel Free’ είναι διαθέσιμη μόνο κατά τη διαδικασία της κράτησης, είτε μέσω του www.skyexpress.gr είτε μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου μας (801 11 28 288, 215215 6510). Μάθετε περισσότερα εδώ.

Παράλληλα, εάν αναζητάτε τη μέγιστη δυνατή ευελιξία για το επόμενο ταξίδι σας, μπορείτε να επιλέξετε το ναύλο μας SkySmart, όπως πάντα -ένα ναύλο που σας προσφέρει απεριόριστες αλλαγές εισιτηρίου (χωρίς χρέωση επανέκδοσης), ενώ ταυτόχρονα περιλαμβάνει αποκλειστικές υπηρεσίες αεροδρομίου (όπως πρόσβαση στο Lounge, χρήση του Security Fast Lane, αλλά και το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο αποσκευών). Μάθετε περισσότερα εδώ.

ΠΩΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ

Στα Lounges: διατηρούμε τον ύψιστο βαθμό υγιεινής σε όλους τους χώρους μας -τουαλέτες, τραπέζια, μπουφέ και κάθε άλλη επιφάνεια κοινής χρήσης, οι οποίες καθαρίζονται σχολαστικά. Επιπρόσθετα, αντισηπτικό υγρό για τα χέρια είναι διαθέσιμο τόσο στα lounges όσο και σε άλλα σημεία (check-in counters, gates).

Όλα τα αεροσκάφη μας απολυμαίνονται τακτικά στο πλαίσιο της κανονικής διαδικασίας καθαρισμού τους, η οποία έχει ενισχυθεί περαιτέρω με δεδομένη την τωρινή κατάσταση στη δημόσια υγεία.
Το έμπειρο πτητικό μας πλήρωμα έχει εκπαιδευτεί σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα πρωτόκολλα και τις οδηγίες υγιεινής, όπως αυτά ορίζονται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την ΙΑΤΑ.
Προληπτικά, έχουμε λάβει και τα πρόσθετα μέτρα προσωρινής αναστολής της υπηρεσίας catering στις πτήσεις μας, ενώ έχουμε παύσει τη διανομή του inflight περιοδικού μας FLY (το οποίο, ωστόσο, μπορείτε να συνεχίσετε να ξεφυλλίζετε online, εδώ). Τέλος, στους επιβάτες μας προσφέρονται αντισηπτικά μαντηλάκια κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Αναπροσαρμόζουμε τις διαδικασίες μας και τις αντίστοιχες εσωτερικές οδηγίες καθώς παρακολουθούμε διαρκώς τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον κορωνοϊό. Γι’ αυτό, το προσωπικό μας ήταν και παραμένει προσηλωμένο σε αυστηρές αρχές ασφάλειας και υγιεινής από την πρώτη στιγμή εκδήλωσης αυτής της κρίσης δημόσιας υγείας.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη.