Εξυπηρέτηση Πελατών

Καθημερινά από 08:00 ως 21:00, είμαστε στη διάθεση σας.

Για να σας εξυπηρετήσουμε όπως θα θέλατε και εσείς, πρέπει να σας ζητήσουμε να ελέγξετε την ενότητα ” Ταξιδέψτε ” . Εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να προγραμματίσετε και να οργανώσετε το ταξίδι σας, να ολοκληρώσετε την κράτησή σας και να πραγματοποιήσετε τυχόν αλλαγές στο ταξίδι σας.

Αν παρόλα αυτά δεν βρείτε τις πληροφορίες που θέλετε, τότε στείλτε μας email στο [email protected] και εμείς θα σας απαντήσουμε αμέσως και εντός των ημερών και ωρών εργασίας μας.

Αν θέλετε να μας καλέσετε και τηλεφωνικά, τότε καλέστε μας από σταθερό τηλέφωνο στο 801 11 28 288 ή στο 215215 6510

Λογιστήριο  

Αν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου, τότε συμπληρώστε τη φόρμα που θα βρείτε εδώ: Έκδοση Τιμολογίου

Υπήρξε κάποιο πρόβλημα με τις αποσκευές σας κατά την άφιξή σας στο αεροδρόμιο; Λυπούμαστε γι’αυτό και σας διαβεβαιώνουμε ότι κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε.

Στην περίπτωση κατά την οποία η αποσκευή σας δεν έχει επιστραφεί εντός 7 ημερών από την άφιξη, πρέπει να υποβάλετε γραπτώς το αίτημά σας στην Sky Express εντός 21 ημερών από την άφιξή σας, με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

α) Αρχικό έγγραφο P.I.R (Έκθεση παράτυπης ιδιοκτησίας) που εκδόθηκε από το Lost and Found στο αεροδρόμιο άφιξης.

β) Λεπτομερής κατάλογος των περιεχομένων κάθε αποσκευής που λείπει.

γ) Αρχική παραλαβή εισιτηρίου αποσκευών και, στην περίπτωση group, όλες τις αποδείξεις επιβατών των αποσκευών.

Για τις πρώτες 7 ημέρες που δεν έχετε λάβει την αποσκευή σας, η χρήση του τηλεφωνικού αριθμού στο παρακάτω πλαίσιο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί από εσάς για τη λήψη πληροφοριών: +30 215 215 6519 από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 17:00

Τα έγγραφα που διαβιβάζονται μετά από 21 ημέρες δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη ούτε για δραστηριότητες αναζήτησης ούτε για διακανονισμό αξιώσεων.

Οι επιβάτες δεν πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα αντικείμενα στις ελεγμένες αποσκευές τους:
α) εύθραυστα και ευπαθή αντικείμενα.
β) Τιμολόγια.
γ) Υπολογιστές και προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές.
δ) Αποθηκευμένα δεδομένα.
ε) Κάμερα.
στ) Οποιοδήποτε φάρμακο ή ιατρικό εξοπλισμό.
ζ) Πολύτιμα έγγραφα όπως επιχειρηματικά έγγραφα, διαβατήρια, πιστοποιητικά, έγγραφα ταυτότητας, διαπραγματεύσιμα έγγραφα κ.λπ.

Δεν δεχόμαστε εύθραυστες, φθαρμένες και ανεπαρκώς συσκευασμένες αποσκευές. Οι αποσκευές με προ υπάρχουσα ζημία θα γίνονται επίσης αποδεκτές ως αποσκευές περιορισμένης ευθύνης. Η ετικέτα αποσκευών περιορισμένης ευθύνης αποδεσμεύει την αεροπορική εταιρεία από τις υποχρεώσεις στις αποσκευές που προκύπτουν από οποιαδήποτε προ υπάρχουσα ζημία ή είναι ακατάλληλες για μεταφορά.

Η αξίωσή σας πρέπει να υποβληθεί γραπτώς στην Sky Express γραπτώς εντός 7 ημερών από την καταγγελία με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

α) Πρωτότυπη P.I.R. (Έκθεση παρατυπίας ιδιοκτησίας) που έχει εκδοθεί από το Γραφείο Lost and Found από τη Handling Company, έναν λεπτομερή κατάλογο των κατεστραμμένων ή αγνοούμενων αντικειμένων.

β) Αρχική παραλαβή εισιτηρίου αποσκευών και, στην περίπτωση group, όλες τις αποδείξεις επιβατών των αποσκευών.

Τα έγγραφα που διαβιβάζονται μετά από 7 ημέρες δεν μπορούν να ληφθούν υπόψη για περαιτέρω διεκδικήσεις – διακανονισμούς

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την όποια φθορά προκαλείται στις αποσκευές, η οποία περιλαμβάνει τα εξής:

α) Μικρά κοψίματα, γρατζουνιές, λεκέδες, χτυπήματα, βρωμιά και λεκέδες.

β) Ζημιά τροχών, ποδιών ή χειρολαβών.

γ) Βλάβη σε εύθραυστα ή φθαρτά αντικείμενα.

δ) Ζημιές λόγω υπερβολικής συσκευασίας των αποσκευών.

ε) Απώλεια εξωτερικών κλειδαριών, ιμάντων έλξης, ιμάντων ασφαλείας ή φερμουάρ.

στ) Αποσκευές οι οποίες έγιναν αποδεκτές με ετικέτα περιορισμένης ευθύνης

ζ) Στοιχεία που κατασχέθηκαν από τις αρχές του αερολιμένα ή ασφάλεια.

Σας παρακαλούμε να στείλετε όλα τα πρωτότυπα σαρωμένα έγγραφα στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected] 

Τηλέφωνο: +30 215215 6519